OPTIMIZAREA COMUNICĂRII POLITICE IN MEDIA cu ajutorul indicelui de stabilitate, colectiv

Autor:
*** (Colectiv)
An aparitie:
2019
Solicită ofertă
in stoc

Transport Gratuit
peste 400 de lei

Cumperi cărți
cu drept de retur 14 zile

Plata online
cu cardul

În această lucrare autorii analizează percepția oamenilor despre „mass-media”. Pornind de la ultima definiție menționată (Mayantz et al., 1969, 44 apud Chelcea, 2007, 144), variabila unidimensională va fi „încrederea în mass-media”, iar spațiul de atribute multidimensional va fi reprezentat de dimensiunile conceptului: încrederea în Televiziune, încrederea în Radio, încrederea în Presa scrisă. Aceste variabile sunt măsurate pe o scala de la 1 la 5, unde 1 reprezintă încrederea cea mai  mică iar 5 încrederea cea mai mare. Variabila unidimensională creată va avea o serie de valori în funcție de combinațiile de valori atribuite celor trei variabile (televiziune, radio, presă scrisă), de către persoanele intervievate.

 

Dans ce livre, les auteurs analysent la perception qu'ont les gens  sur les «médias». À partir de la dernière définition mentionnée (Mayantz et al., 1969, 44 apud Chelcea, 2007, 144), la variable unidimensionnelle sera «confiance dans les médias», et l'espace attributaire multidimensionnel sera représenté par les dimensions du concept: confiance en  télévision , confiance en  radio, confiance en  presse écrite. Ces variables sont mesurées sur une échelle de 1 à 5, où 1 représente la confiance la plus faible et 5 la confiance la plus élevée. La variable unidimensionnelle créée aura une série de valeurs en fonction des combinaisons de valeurs attribuées aux trois variables (télévision, radio, presse écrite) par les personnes interrogées.

 

OPTIMIZAREA COMUNICĂRII POLITICE IN MEDIA cu ajutorul indicelui de stabilitate, colectiv